kvällen på ett års dagen


var först på stan vid lunch med min mamma och mina bröder och åt mat på storan jag tog varmrökt struts med gnocci eller hur det nu stavas och rödvinssås

efter det gick mamma och jag och hämta en blomma vi beställt sen hämta rikard mig och mamma och vi pkte pch köpte semlor som vi skulle ha senare....

åkte hem med semlorna innan vi åkte upp till pappa och la ner blomman vi köpt och inväntade mina bröder som var på väg dit med...





blomman vi beställde



min älskade pappa vad jag saknar dig


efter att allla hade kommit dit som ville vara med så tände vi sånna där rislampor och skickade upp var så himla fint...

du är älskad och saknad av många pappa....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0