lite snabbt om mässan då

har inte skrivit på en vecka för jag har inte mått bra alls...

men var ju förra veckan på mässa med mamma och hade kanon trevligt och fick inspiration.

fick varsin goodiebag med an massa saker i,

var modevisning med med massa olika klänningar...

har en del kort tog dock med mobilen så ni vet det.

sen är det bilder på blommor och tårtor och en massa sådant.

så här kommer alla bilderna:
















bilderna ovan är från LB blommor i ryd







bilderna ovan är från du och jag

nu kommer kläderna från visningen












































så det var bilderna från visningen det...



under tiden vi var på mässan fick man provsmaka en del saker ich favoriten är alltid när restautant viktor kommer för de har alltid med sig sin jordärtskockssoppa och sen har den även en passionsfrukts pannacotta och de är så himelska så det finns inte på denna jord är helt tokig i det....


så tänkte bjuda på bilder på vad som var i min goodiebag med



tändstickor



hair butter en typ av hårinpackning



choklad från chokolat



body butter choklad



läppbalsam



pennor



ljushållare från blomsterlandet kanon fin



ljus (luktar tvål :( )



hundgodis



nått blää ifrån itrim



någon creme från oriflame



kondom




spegel



örhängen från snö


sen var ju vinhandlarn där och jag hitta en present till rikard som han fick av mig





allt är i glas med precis som jag älskar det


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0