min underbara man

ohh vad jag älskar min underbara rikard

han ställde sig och baka lite gott.

han gjorde kärleksmums som han vet att jag älskar mumms

saftiga och perfekta blev dem med





mmm så gott

åt varsin kaka medans vi tittatde på sveriges värsta bil förare och jag vet inte vad jag ska säga hur fan fick dessa människor körkort....

helt sjuk det där men men bara jag slipper möta dem i trafiken är jag glad i alla fall


nepp nu ska vi se färdigt csi maimi sen ska läsa min bok och sen ska jag sova


puss och kram på er ni har alla en plats i mitt hjärta

xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0