onsdag 11/1

börjar dagen med frukost

sen körde bernat mig till stran skulle skriva in mig på artbetsförmedlingen jippi men men blir väl bra bara söka och söka hela tiden

sen hämtade rikard mig och så åkte vi ut till netonnet




rikard fick presentkort dit när han fyllde så handlade lite där



köpte nya högtalare till bilen



nya sodastream flaskor




en cola smak

och även två burkar pepsi köpte vi där




efter det fick vi hjälp av en att ghöra start hjälp på bilen för den hade dött

efter det åkte vi till öb och handlade lite smått och gott






det var våran dag det igår


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0