tisdag 10/1

var med christina på stan under förmiddagen.
vi tog en lunch på cafe gränden det fick bli en bakad potatis med skagenröra till mig gott gott.




satt och prata om allt möjligt sen kom bernta och hämta oss och körde hem mig...



var väl hemma någon timme innan det var dags att hämta vincent på dagis.



efter att vi hämtat plutt på dagiis åkte vi till medicinsk centrum där rikard had en tid så de kunde titta på operationssåret och även ta de sista sex stygnen läkaren tyckeyt det var fint och såg bättre ut än vad han hade förväntat sig.

vincent lekta lite med lego medans vi vänta






















sen var det dags för mig och vincent att gå för jag hade en tid hos barnmorskan så rikard kom dit när han var klar  hos läkaren.

allt såg bra ut hos barnmorskan ch vi tog prover och slutförde inskrivningen

vincent uppförde sig väldigt bra trots att han var ruskigt trött....
















bjuder även på två bilder på hur kissen vakta sin huse i morse





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0