torsdag 12/1

hej där ute...

idag börja vi dagen med frukost kl 8 sen var det dags att göra sig i ordning och fixa i ordning vincent så han var klar för dagis...

efter att han lämnats till dagis fixa jag i ordning mig det sista innan rikard körde mig till tandläkaren.

har problem med käken sen många år så ska få hjälp med det nu tack och lov...

är en disk i käkleden som är åt helvete och stela muskler.


efter det kom hanna dit och vi gick på stan ihop och så var ju så klart hennes extremt söta dotter också med


jag hämtade ut ett paket för gravida på apoteksgruppen på stora torget bara beställa på deras hemsida och ge och hämta.  var en massa bra saker där i...



framsidan



baksidan

nu till innehållet då:



vitaminer



produkter från sebamed



två nappar



tuggumin



en sked







tre tidningar var det med




sen gick vi runt i olika affärer och kolla och handla

jag handla inne på lindex tre par trosor och två läppglans





jag är beroende av läppglas har det jämt och har en himla massa olika med och kan inte få nog av dem heller


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0