tuff dag

idag har jag inte gjort en enda vettig sak typ..

fick frukost på sängen halv tio i morse för jag hade sånna kramper i magen i går kväll och halva natten.

sen spela vi lite rikard spela gta och jag spelade sims

vincent somna om...

vid lunch tyckte jag vincent var lite varm och japp feber 38,7 så han har sovit hela dagen typ och vi har spelat allt för att slippa tänka

för ett år sen satt jag hemma hos min pappa och höll  hans hand såg hur han kämpade för att leva för att få stanna hos oss.

var ett svårt besluta att ta för mig när jag valde vid ett tiden på natten att åka hem och sova

fy fan vad jag hade svårt att sova och jag bara grät och grät ville vara hos min pappa med behövde ladda batterierna



så i morgon 16:27 är det ett år sen min älskade pappa tog sitt sista andetag, ett år sen han förlorade kampen mot cancer...


älskar dig pappa så himla mycket och jag saknar dig mer och mer för varje dag som går...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0