25 juli

Huvudvärk idag igen jippi.. vincent var i väg med sin farmor hela dagen de var i valla och sen var de och hälsa på farfar på jobbet med..när han kom hem vid två lekte hen lite sen somna han vid tre helt utslagen och farmor åkte hem strax efter kom pappa hem.

På kvällen kom det en och kolla på vår bil så den skulle de ha så de kommer i morgon igen. Vi har hittat en med vi ska ringa på i morgon tänkte vi. En tjejkompis körde förbi oss med sså hon fick lite kläder av mig som jag ej kan ha. Resten av kvällen blev lugn



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0