27 juli

En lugn dag. Hjälpte rikards morbror med att byta lampor i sin bil. sen kolla vi runt lite verkstäder för att kolla upp vår airbag. Sen tvättade vi bilen och fick hjälp av daniel. Sen åkte vi till min mamma och visa upp nya bilen den blev godkänd av mamma med. Betalade även mamma en summa på skulden jag har till henne det var inte mer än rätt gjorde även så till rikards föräldrar igår. Annars var det en lugn och skön dag dock med huvudvärk men är van vid den nu. Låna även daniels systemkamera och ska fota en del i helgen nu.

 

isabella

titta vad stor jag är

mammas prins

vincent vill att pappa ska ta kort på hans barndbil

min ögonsten

pappas kille

isblå ögn

vincent favorit film

vår utsikt

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0