28 juni

usch denna dagen var inte rolig alls..
börjar med att lämna vincent på dagis sen hämta christina mig och körde mig till tandläkaren.. skulle dra ut en tand idag har ju förberett mig inför den här dagen länge nu..

de lägger bedövning och ont som fan gör det men biter ihop min kbt är ju med så... sen börjar de och ska lös göra tanden och vikar fram och tillbaka men inte fan ger den med sig för fem öre och det bara knakar i hela käken och jag kan inte slappna av så det beslutar att avbryta och inte försöka dra ut den..

så det var bara för mig att åka hem och somnar för är helt slut efter att ha varit där..

vaknar av fruktansvärd värk och kan ej äta eller något ringer tandläkaren som säger att detta kan sitta i ett bra tag upp till tre veckor.. 

hämta vincent vid 15 tiden sen vänta vi in rikard och så åkte vi till babyproffsen och köpte olja till däcken på vagnen

vincent fick ta en åktur i helikoptern som finns vid ingången och det gillade han massor..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


efter det åkte vi över till ikea och handla lite... vincent vill alltid ta mitt täcke och min kunde även om de är för stort för hans säng men men köpte ett stort täcke och en vuxen kudde till honom och han ville inte ha barn sängkläder nepp samma som mamma och pappa skulle han ha så då får han det... 

sen köpte vi en kunde till bebisen och sen tio pack frottéhanddukar med färgade ögglor så vi vet vems som är vems bra att ha de där när de små kräks.

efter det tog vi oss en glass innan det var dags att röra oss hemåt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0