29 juli

Idag har vi varit i värna och jag har legat däckad i soffan med isabella för har inte sovit mer än max fyra timmar i natt haft så ont i skallen. Somna på soffan i två timmar och isabella låg i vagn insatsen brevid mig. Grilla gjorde vi med men jag hade för ont för att äta men fick i mig pommes och sås i alla fall.  Vincent har busat med farmor och farfar och rikard har lagat en bil..

Sen var vincent i väg med robert och kolla på korna som var lite längre bort och klappa dem med.

Nu sitter vi och ser filmen gone baby gone riktigt bra faktiskt ätit scones har vi gjort med. Barneen sover och det hoppas jag med jag gör i kväll…

Läste en bra bok idag med när man inget hade att göra den handlade och svullos liv fy vad man grät ibland när man läste den…

 

Ja det var den dagen hörs i morgon

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0