blev en tripp till landet

idag åkte vi ut till landet men först åkte vi och lämna en dator rikard har kollat på och se i fall den gick och laga.
 
sen åkte vi och hämta en bröstpump som jag köpt för att se hur mycket mjölk jag har där inne.
 
 
 
sen for vi ut.. vincent var så lycklig med sin farfar och farmor.. mamma och pappa var luft men han hade järnkoll på isabella. 
 

 
 
 
 
 
jag och bella hade mys inne i huset och vila och tog det lugnt,
 
åt middag där ute blev stek, sås, potatis och grönsaker gott gott
 
sen fika vi på eftermiddagen.
 
vincent åkte gräsklippare med farfar med.
 
kolla länken så får ni se: http://www.youtube.com/watch?v=jFaZ3roNCWQ
 
kom hem strax innan sju tiden på kvällen och vincent titta på lilla röda traktorn och myste med pappa och isabella,,
 
jag har under kvällen provat pumpen och efter en timmes pumpande hade det kommit 15 ml.. kan lova att jag var skapligt ledsen och rikard fick åka och köpa ersättning.. har ju misstänkt att hon ej får i sig tillräckligt.
 
 
 
 
 
ska amma och köra ersättning samtidigt för att se om det rinner till senare hoppas verkligen det.
 
nu har isabella fått ersättning i alla fall och hon tog flaskan direkt och är mätt nu det märks...
 
rikard och jag ser filmen där fick du den är ju bara för rolig kan se den hur många gånger som helst
 
 
 
här kommer fler bilder på isabella med som rikard tagit
 
 
mamma och pappas prinsessa
 
 
 
myser i pappas knä
 
 
somnar sött på pappas bröst som en liten ängel
 
 
isabella får flaskan för första gången


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0