dagens planering

somna as tidigt igår. pinsamn la mig i sängen för att det gjorde så ont och råka istället somna.. så kl 21 var det puss och godnatt för mig fan vad elak jag kände mig mot rikard men vad ska man göra är man trött så är man...
 
 
vincent har ju varit rolig inatt.. flörst vakna han kl 01:00 ca och tände lampan och öppna dörren
 
sen igen strax efter kl 03 och var klar vaken stackars rikard som fick gå upp när jag inte kan.. men men han somna om till slut,
 
sen gick vi alla upp som vanligt 06:15 och åt frukost och jag har kollat tv och vincent tittar på lilla röda traktorn innan det är dags för dagis.. i morgon är sista dagen innan hans semester...
 
 
idag blir det en lugn dag.. ska försöka tvätta lite och sen bädda rent på sängen och plocka lite men kommer ta det jag orkar och det jag inte fått gjort skiter jag i verkligen haha
 
 
längtar efter att lilla bebis ska komma ut med då allt är klart här hemma för nedkomst... komer det inte igång efter fredag ska jag fan köpa hallonblads te som tydligen ska kicka igång det så värt och prova i så fall..
 
blir fint väder idag med och jag kan inte sitta ute och sola då jag bränner mig hela tiden efter att jag brännskada mig rejält i ett solarium så måste smörja mig med solskyddsfaktor 50 och knappt det räcker men men så är livet ibland. 
 
 
man kanske ska göra hallongrottorna i dag eller muffins...
 
 
nej vi får se vad det blir idag tänker inte låsa mig på vissa arbetsuppgifter utan kroppen får säga vad den klarar av
 
 
vi höres väl senare alla mina läsare och kul att det börjar droppa in komentarer med...
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0