från fredagen till nu

i fredags kom svärmor och hämtade vincent för han ska vara där ute i ett par dagar nu eftersom jag ska på bedömning om igångsättning på förlossningen i eftermiddag och vet ej vad de kommer säga så han sover där i helgen i alla fall..
 
han tjata ändå fårn 06 efter farmor och sen kom hon vid kvart i nio och han vart så glad och de åkte till valla
 
sen vid ett kom rikard hem och vi åkte upp till förlossningen tillsammans...
 
blir igångsättning söndag 8e juli kl 08:00 men ska ringa innan jag åker för att se att tiden funkar för dem..
 
det var fredagen det
 
 
lite bilder på vincent när han vänta på farmor :
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
lördagen:
 
jag vi visste inte vad vi skulle göra men vi ringde mamma och vi tre åkte till smultronstället och käka glass gott gott måste passa på innan förlossningen
 
jag tog en brodway jag älskar den, rikard tog en mexicana och mamma en stjärnskott..
 
gud så gott det var och mysigt som bara den... 
 
efter smultronstället åkte vi hem till mamma och ungicks lite...
 
jag tog hem en dock till vincent så han kan lära sig att man ska klappa bebisen försiktigt och han kan hjälpa mig massor om han har en docka att öva på...
 
som det verkar kommer jag hem från bb på onsdag så vet ej om vincent kommer hem onsdag eller torsdag det beror väl på när jag blir utskriven på dygnet.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
söndag: 
 
ja idag är dagen med stort D sovit skit i natt haft halsbränna som 
fan, vaknat och behövt gå på toa hela tiden suck är trött men men idag ska bebisen komma
 
ska försöka via rikards iphone att hålla er uppdaterade på förlossningen men man får ju inte ha mobilerna på där så kan bli svårt..
 
men ja nu har jag inte tid att skriva mer ska göra mig klar och åka till förlossningen
 
ha det bra alla
 
bye bye
 


Kommentarer
Hanna

Spännande. Snart bebis ju. :-)

Svar: japp
Madeleine gudomlund

2012-07-08 @ 21:01:06
URL: http://hannafialotta.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0