fredag

i fredags var det lugnt..
 
först var vi på bb för att väga Isabella och hon vägde 3105g precis samma som när jag lämna spec bb i onsdags mina varningsflaggor börjar vifta får hon verkligen i sig det hon ska?
 
barnmorskan där sa att jag ej skulle vara orolig men efter allt som hände med vincen är jag det.
 
ska se om jag hittar en bröstpump för att på så sätt se hur mycket hon verkligen får i sig då jag fortfarande inte är så öm eller spänd i brösten.
 
efter bb gick vi upp till mamma och hälsapå och vincent vart så glad att se mormor.
 
sen pkte vi och handla lite på maxi så vi har mat över helgen..
 
när vi kom hem kom grannen ut i trappen med en påse kläder de plocat ihop efter hennes barn jätte snällt. 
 
sen upp och äta lunch och sen lägga vincent så han fick sova lite middag. 
 
vid tre tiden kom grannen upp igen då hade de varit och köpt present till Isabella och en liten present till Vincent.
 
Isabella fick en klänning och Vincent fick en liten bil.
 
senare på kvällen kom min bror över och två av hans flickor och hälsade på Isabella
 
resten av kvällen blev lugn såg en filnm sen var det dags att mata Isabella sen sova
 
 
 
 
klänning från grannen
 
 
baksidan av det hon fick av grannen byxa och mössan
 
 
mammas sessa
 
 
isabella i sin ljusblåa pyjamas
 
 
present från morbror
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0