gick inte

ja det gick inte att göra svepningen igår då min livmodertapp låg för långt upp fortfarande så min bm nådde inte men det hon kände var mjukt så det bör vara redo för en igångsättning.
 
min kontaktperson var ju med mig hela tiden.. och efter bm åkte vi ut till tornby.
 
christina köpte jätte fina sängkläder till vaggan/vagnen
 
 
 
lakan
 
 
sängkläderna
 
sen gick vi till mc donalds och åt lite lunch innan vi gick över till ikano
 
på ikano handla jag lite trosor att ha efter förlossningen
 
sen blev det en mössa till bebisen
 
 
strumpor att mysa runt i i korridoren
 
 
 
sen skulle jag leta amnings tröjor men de var lite dyyra just nu så avvaktar med dem
 
sen köpte jag xylocain då det hjälpte mig efter vincent så..
 
sen körde de hem mig och jag gick upp med sakerna innan det var dags att hämta vincent på dagis och gå hem med honom och leka lite. 
 
 
när rikard kom hem bädda fint i vaggan och sen packa jag det sista i väskan
 
 
 
 
 
middagen blev fiskpinnar med potatismos och stuvan spenat
 
 
 
 
det var den dagen det


Kommentarer
Hanna Karlsson

Fin shopping till bebisen. :-)

Svar: tack så mycket
Madeleine gudomlund

2012-07-08 @ 06:56:28
URL: http://hannafialotta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0