god morgon världen

vi kan väl börja med lite om går dagen då..
 
blev inget gjort av det jag ville.. hade så fruktansvärt ont och höften låste sig hela tiden och jag kunde inte vara stillastående för länge så fick gå runt en massa..
 
så det jag gjorde här hemma var att diska det var ju något i alla fall..
 
hämta vincent kl 15 som vanligt sen gick vi hem och fikade han och jag. 
 
vi åt chokladpudding och det gillade han massor...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
sen kom rikard hem och vi fixa maten..blev ju mackaroner och köttfärssås vilket vincent älskade...
 
 
 
idag då... ja natten har varit okej. vaknat ett par gånger med smärta och sen vakna jag av vincent strax efter midnatt han sover så oroligt i natt och förra natten med.. i natt och i går kväll vakna han varannan timme fram tills strax efter midnatt och bara grät.
 
sen vakna jag 01:20 och det var dags att ta sig til toa bara väcka rikard och bli släpad till toaletten sen in ch somna om till 05:20 då var det dags igen.. sen kunde inte jag somna om...
 
vincent kom in till oss kl 06:00 så var det bara att gå upp.. rikard tog vincent och bytte blöja och klädde på honom och gjorde sig själv i ordning medans jag fixa frukosten.
 
sen åt vi alla frukost innan det var dags att borsta tänder och sen åkte rikard till jobbet,
 
vincent leker just nu med sin brandbill jag köpte på en loppissida på facebook han älskar den eleker med den hela tiden
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
och jag ja jag kolla på våra bästa år har fan sett den i  halva mitt liv kan inte bara släppa den serien även om jag vill så kan jag inte...
 
idag blir det att lägga ner det allra sista i bb väskan så den är klar inför i morgon då man ska på bedömningen på förlossningen...
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0