hade ej tid igår

hade inte tid alls igår kväll för att blogga..
 
på dagen var det fullt upp först skulle vi till fk och fixa med bostadsbidraget och sen lämna papper till skatteverket ang isabella och sen fixa med folkbokföringen och ändra vincent´s efternamn till bara gudomlund. 
 
sen till maxi och handla till middagen på kvällen eftersom vi skulle ha tacos ville jag ha färska grönsaker. 
 
sen till ikano och köpa kläder av en tjej till isabella... hitaa på fb och gav 50.- för 12 plagg.
 
sen till netto och köpte chips till helgen.. 
 
sen åt vi lunch
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
och sen hem med varorna innan det var dags för första bvc besöket med min underbara dotter. allt såg kanon fint ut. hon är nu 51 cm lång och väger hela 3328g.
 
sen åkte vi och hämta mamma och körde henne till stan då hon skulle framkalla kort och jag hade hennes kamera då vi tagit kort på morgonen som hon skulle framkalla och ta ner till danmark och visa mormor.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
sen lämna vi in resterande papper till fk och skatteverket.
 
när vi kom hem plocka undan lite sen fixa vi med maten och myste med båda barnen innan de skulle sova..
 
 
 
sen såg vi film och sen var det dags att sova så hann aldrig blogga men sånt som händer.. tur att jag har bilder att lägga ut här så ni får se lite...
 
 
 
här kommer andra kort som vi tagit med mammas kamera men som inte skulle framkallas just nu
 
 
 
arg isabella
 
 
stolt storebror
 
 
 
 
 
skön stil
 
 
någon som sover gött
 
 
bada
 
 
vincent tyckte det var kul att isabella var med och bada
 
 
 
 
 
 
första kortet på mig rikard och isabella. taget på förlossningen en timme efter att hon kom till världen
 


Kommentarer
Hanna

Fina bilder!

Svar: tackar.. tagna med mobilerna
Madeleine gudomlund

2012-07-22 @ 06:15:08
URL: http://hannafialotta.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0