hellooooo

hej där ute...
 
idag är man tillbaka till vardaagen igen. 
 
isabella vaknade kl 4 i natt och ville ha mat så upp och fixa en flaska till henne. sen somna hon direkt.
 
sen ringde larmet 06:00 eftersom rikard skulle upp och till jobbet och ja det gick intre bra han somna om och jag vakna av att han låg kvar i sängen och kl var då 06:45 och han börjar 07:00 
 
sen kom vincent in till mig vid sju och hade bajsblöja så då var det dags att gå upp och sen fixa vi frukost och isabella har med ätit.
 
vincent och jag har busat i soffan och kollat på crockodile hunter på tioan vincent älskar det programet och det gör jag med. 
 
 
 
sen har jag fått smörja hns fötter som bara den för skulle klippa hans tå naglar och upptäcker att han har stora hudflagor efter blåsor och små rår under och mellan alla tår och på hälen så fick fixa med det och smörja så ska smörja i kväll igen.
 
idag verkar det bli en lugn dag. ska bort till en kompis efter lunch och kolla på en ståbräda, sen vara ute och leka lite sen hem för mamma kommer hit en sväng.. 
 
sen kommer ju rikard hem vid fyra och då är hela familjen samlad igen.. 
 
just nu sitter jag och tittar på våra bästa år och vincent bläddrar i biltema katalogen.. 
 
 
 
 
 
 
 
sen blir det att diska och tvätta och fixa lunch och sånt..
 
isabella är så snäll inget skrik eller något det är skönt för då kan jag lägga en massa fokus på vincent.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0