Lördag

en till lugn och skön dag
 
min mamma koom hit och umgicks lite vincent släppte inte mormor alls han skulle ha mormor för sig själv söt ungen mig
 
annars var vi bara hemma och umgicks hela familjen. vincent är så söt med isabella så fort hon blir ledsen är han där och ska trösta henne..
 
städa och plocka liute här hemma igår så det är fräscht här hemma och rikard gjorde i ordning köket och badrummet tack min underbara älskling..
 
middagen igår blev kyckling, ris och gräddsås mm gott gott
 
sen blev det film såg rosa pantern ett och åt godis
 
bjuder på bilder med
 
 
min sessa är arg
 
 
vill inte vara med på kort idag
 
 
tofflor från kolmpårde som mormor köpt
 
 
påslakan set till spjälsängen från kolmården som mormor köpt
 
 
från mormor
 
 
bella i klänningen från grannen
 
 
vincent leker
 
 
vincent gömmer sig bakom mormor
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0