måndag

Sovit okej inte många timmar men ändå sovit lite. Rikard kom upp vid nio tiden och var hos oss hela dagen.. min mamma kom upp en sväng innan jobbet. Sen kom vincent upp och han var så stolt han och rikard satte sig i sängen så fick vincent hålla i sin lilla syster. Sen gick vi alla ut till soffan där farmor satt och väntade. Sen åkte vincent hem med farmor och så kommer han hem på torsdag.

Dagen flöt på bra hon sov mycket..  mamma kom tillbaka på eftermiddagen/kvällen med lite gott gott till mig..

Vid midnatt fick jag byta till ett enkelrum för att hon som jag dela med hade kolik barn som skrek hela natten och jag var helt slut och behövde sova.. men min sessa ville inte det så vid 2 på natten tog personalen ut henne til sig så jag fick sova lite hon fick lite ersättning av dem sen sov hon för natten. 

 

 

 

 

 

 

 

born 2012 body och mössa från farmor, farfar och farbror

nallen från storebror vincent

 

 

stolt storebror

 

 

min middag gott gott

 

tack mamma

 

kvälls fika

kvällsfika

 

te ett måste för mig

 

 

 

 

PUSS

stolt vincent

min fina familj

lycka

 

mamma älskar er

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0