min underbara fästman

vilken underbar sambo man har. Isabella vakna kvart i sju och då gick han upp och mata henne och lät mig sova.
 
jag vakna halv nio helt utvilad var kanin skönt men ändå konstigt.
 
sen gjorde rikard scones till frukost som han vet att jag älskar. 
 
efter frukost vek jag tvätt och tvätta två maskiner till och hängde upp dem och sen gjorde vi oss i ordning rikard den busen hade planerat dagen vi skulle på utflykt det blev en tripp till smultronstälet.
 
där mötte vi upp svärisarna och vincent vart jätteglad.
 
rikard och håkan tog en summertime, svärmor tog en limone jag tog min brodway och vincent fick en bubbliga bengt han åt upp nästan hela...
 
 
 
 
 
 
 
sen efter detta åkte vi och träffa en kompis i ekholmen då hon hade en present till Isabella och de var massa kläder tack tack.. snacka lite innan det var dags att åka hem
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
nu ikväll blir det bara lugnt.. ska äta sconers igen hihi älskar rikards scones ingen gör dem godare än han.. sen blir det nog en film och mys.. i morgon ska han få sovmorgon så går jag upp med barnen
 
 
 
vincent duscha och sen fick han blåsa såpbubblor på balkongen innan han åt kvällmat och såg traktorn.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0