nya hyss

ohh vad gör man en lördag när man är rastlös och på bus humör???
 
jo man ringer runt till olika frisörer och sen hittar man en bra ber rikard köra ner mig och hämta mig 45 min senare..
 
jag in till frisören och går från detta
 
 
 
 
 
 
 
 
till detta
 
 
 
 
 
 
 
 
japp jag kapa av håret var så trött på det.. tog två dagar att torka eller fyra timmar med hårfönen
en halv till en hel flaska balsam när man tvätta håret och sen bprsta det hundra gånger om dagen 
 
nej orkar inte det nu när man ska få en bebis vill ha kort så det går snabbt att tvätta och enkelt att sköta det..
 
 
 
efter det åkte vi hem och hade en mys dag bara vi tre helt underbart var det
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0