onsdag

Vakna vid sex tiden sen kom rikard strax innan sju för att lämna vagnen och kläder till mig. Jag tog med mig sessan till matsalen sen för att äta frukost vid halv åtta.  Sen tog vi det lugnt amma lite och sen såg på tv sen var det tydligen dags att sussa lite så både jag och sessan sov tills lunch sen efter maten börja jag packa ihop våra saker och sen väntade vi på rikard.. kl tre åkte vi hem och gud så skönt det var att få komma hem var helt underbart att få ta mig mig nya tillskottet i familjen hem. Mamma kom till oss runt fyra och hade med sig mat så vi åt fläskfilé, rösti, sås och grönsaker sen efter det blev det kladdkaka,,, somna vid tio på kvällen sen upp halv tolv och mata sessan och sen somna vi om hela familjen.

 

 

 

 

 

jag kan räcka ut min tunga

 

 

 

 

min prinsessa

måste vara fin för hem färd

nu åker vi hem

 

 

lillan på väg hem



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0