tisdag

Ringde på personalen vid 06:00 så då kom de in med min lilla flicka till mig och så sov hon vidare till halv nio.  Jag små slumra lite då och då jag med. Sen gick jag med sessan och åt frukost vid halv åtta. Kl nio fick hon mat av mig och sen gjorde vi hörsel trestet som var perfekt och sen var det dags för läkar ronden och allt var perfekt även där. Får veta att jag får komma hem i morgon.  Rikard kommer upp till oss efter jobbet en sväng och även mamma kommer en snabbis med en present till min lilla flicka..

Somna vid tio sen mat dags vid två sen somna vi om,

 

 

 

 

 

klänning från mormor

 

 

 



Kommentarer
Terese

Så söt hon är!

Svar: tack tack
Madeleine gudomlund

2012-07-12 @ 22:20:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0