torsdag

Idag kom vincent hem och så stolt han var han har gosat med lilla syster hela dagen och myst med mamma och syster.. tog oss en promenad med förut och vincent körde vagnen det fick inte jag göra.. dagen har varit lugn och vi har bara njutit av stunden.. rikard kom vid tre och hämta vincent sen åkte de och köpte ett hemmabio och sen hämta de en baby watch med. Middagen idag fick bli fläskytterfilé, pommes och bearnaisesås..

Usch nu är jag helt slut i skallen… 

 

god morgon

 

 

myser hos mamma

 

ett par söta skor till tjejen stl 20 så det dröjer lite innan hon kan ha dem

 

 

 

 

 

 

nedan kommer filmer på sessan

 

 
 
 
 
 


Kommentarer
Terese

Vilka fina filmklipp.

Svar: tackar
Madeleine gudomlund

2012-07-13 @ 00:33:55
Hanna Karlsson

Söt hon är! :-)

Svar: tack så mycket
Madeleine gudomlund

2012-07-14 @ 08:57:28
URL: http://hannafialotta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0