trött

det ordet beskriver mig bäst nu TRÖTT
 
vakna 01:20 och skulle kissa var tvungen att väcka rikard och hänga på honom ut till toan då ben jävelen inte vill idag heller
 
sen tillbaka till sängen och somna om..
 
04:20 samma visa väcka rikard komma upp ur sängen sen får han släpa mig till toan igen och sen tillbaka till sängen och försöka somna om och sen upp dax 06:00
 
rikard gick upp och tag vincent och bytte blöja och klädde på honom och gav frukost och borsta tänderna
 
sen skulle ja upp... och benet vill inte den tredje gången heller fy fan detta komma bli min dag känner jag.. vet inte om jag ska skratta eller gråta..
 
 
idag ser planerna ut som så här:
 
08:00 dagis
 
11:10 blir hämtad av kontakt personen
 
11:30 till barnmorskan på kontroll och svepning
 
12:00 till stan med kontakt person köpa hem det sista till bb väskan
 
sen blir det väl en lunch med c´henne på stan innan de kör hem mig kommer ju ta tid på stan då jag knappt kan gå så... och sen behöver jag täta pauser så skönt att man har tid på sig att fixa allt.
 
15:00 hämta vincent på dagis


Kommentarer
Hanna

Usch för att ha det så ont. Hoppas det ger med sig snabbt!

Svar: ja det hoppas jag med... jobbigt att hålla på att tänka på hur länge har jag legat ner eller hur länge har jag suttit still för sitter eller ligger jag förlänge kan jag inte stödja på benet alls utan faller ihop istället
Madeleine gudomlund

2012-07-03 @ 21:17:58
URL: http://hannafialotta.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0