#&")U&%%&(=?"#&#¤"¤!&#"(¤#&¤#%

ja det och massa mer kom ur min mun i går morsen... 
 
fy fan gör så ont i höften nu så jag vet inte vad.. 
 
allt börja runt ett eller två tiden på natten av att jag vaknade och behölvde kissa
 
så jag krånglar mig upp ur sängen och står lutad mot väggen och ska precis gå ett steg framåt med vänster benet och jag bara faller handlöst som tur är faller jag ner i sängen igen..
 
min ischias nerv och en annan nerv ligger i kläm på vänster sida vilket gör att benet inte lyder mig alls. 
 
men men tar mig till toan och tillbaka och somnar om..
 
sen halv sju när vi ska upp så händer det igen jag bara faller och rikard vet inte vad han ska göra..
 
det slutar med att rikard blir 30 min sen till jobbetoch rikards mamma får komma in och lämna vincent på dagis...
 
jag ligger i soffan och där är jag hela dagen tills nerven ger med sig lite..
 
 
sen vid tre hämta jag plutten på dagis och sen kommer rikard och det är dax att handla..
 
 
blev sen middag idag för oss halv nio men men blir så när det händer saker och ting
 
middagen blev grillad kycklingfilé, pommes, bearnaisesås och sen grillade majskolvar till det.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0