uppdatering

hej där ute har inte skrivit sen i tisdags och det är för att jag varken haft tid eller ork varit helt slut..
 
min mamma var ju här i tisdag efer jobbet och umgicks lite och vincent blev så glad att mormor kom. 
 
mamma hade med sig en soppborste asom jag letat efter är med skumgummi istället för som på de vanliga borstarna den tar upp allt verkligen riktigt bra skönt att hon hade en extra,
 
sen matade mamma isabella med och vincent satt brevid som den beskyddande bror han är.
 
 
 
igår var jag helt död i skallen. isabella ville inte sova i sin vagga så efter mycket trälande fick hon sova i min famn istället vi somna först runt ett tiden så blev bara fem timmars sömn för både mig och rikard.. 
 
rikard tog ett gulligt kort utan att jag visste det
 
 
jag och min dotter.
 
rikard jobba som vanligt igår medans jag var hemma med barnen vi tog det lugnt och myste.. vincent trotsa lite men givck bra till slut
 
rikard skicka bild på hur frukosten på jobbet ser ut som de får gratis och ja jag blev lite avvis
 
 
ser ju inte gott ut eller så
 
 
efter jobbet åkte vi och hämta ut ett paket från libero som jag fått. det var deras skötväska tackar tackar..
 
den innehöll detta:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
sen åkte vi upp och kolla till hur det såg ut hos pappa men var svårt att vara där och inse att han aldrig på träffa isabella och isabella får aldrig träffa sin morfar så kunde inte stanna där länge för blev så ledsen
 
sen åkte vi hem och tog det lugnt. har skaffat ståbräda till vagnen så den provades igår och det gilla vincent
 
 
 
 
nu kan han hålla kolla på syrran sin.
 
 
idag har vi tagit det extremt lugnt...  somna vid tv eller tre i natt så varken jag eller rikard fick sova.. isabella var orolig och vincent hade vaknat av att isabella grät. så vi hade en del att göra inatt.
 
om jag var en zombie igår så var jag en vandrande zombie zombie var helt mördad i skallen och vincent har trotsat som jag vet inte vad
 
sen kom ett par vänner över och deras son och lekte lite och fika och snacka lite skit.. sen kom bernt och christina med en present till isabella med..
 
nu tar vi helg har precis ätit kvällsmat blev äggmackor och nyponsoppa för min del... och så ser vi på film på tv.. kommer snarrt somna känner jag...
 
bjuder på två bilder på isabella med:
 
 
en liten puss kanske?
 
 
vill inte vara med på kort mamma
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0