vad har vi gjort idag då

idag har vi varit hos mamma en sväng på eftermiddagen. skulle kommit en kompis men vi ställde in pga att vincent inte var ok i morse.
 
vincent lekte för fullt hos mormor och vi fika och hade det trevligt.. kom hem vid halv sju och myste lite
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
vincent åt mat och fick sitt godis och kolla film.. rikard poch jag åt senare då vår mat tog tid blev kyckling klubbor, pommes och currysås..
 
hos mamma hitta jag två roliga kort ett på mig och min ena kusin när vi är ca fyra år och ett på min mormor och morfar
 
 
 
 
 
 
sen nu ikväll har det blivit lugn ser på tv och myser
 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0