vad har vi gjort idag?

vakna vid kl sex och då ville isabella ha mat.
sen efter en halvtimme kom lille vincent in till oss och ville gosa.
 
åt lite frukost och skrev inköpslista. sen åkte vi till city gross och handla lite.
 
sen blev det en sväng till tornby men hitta inget där.
 
sen hem och åt lunch och sen somna båda barnen. en timme senare åkte vi till svärmors
jobb då vi skulle besikta hennes bil.
 
köpte två leksaker till vincent med och två böcker med tillhörande cd skiva.
 
 
sen hem och fixa middagen.
 
kvällen har varit lugn vincent har lekt och isabella har badat för första gången det var okej tyckte hon.
 
 
 
nu ser vi på whale wars och har ätit äggmackor och dricker te.
 
 imorgon ska rikard jobba igen så får se vad jag och barnen hittar på.
 
det var vad jag hade för idag
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0