15e juni

Idag var vincent ledig från dagis.

Farmor hämta oss vid nio så åkte vi och fixa lite saker sen åkte vi till busfabriken och ni må tro att vincent var lycklig. Han hade så himla roligt och körde slut på sin farmor med.

Vincent hoppa studsmatta, cykla, körde bil och åkte kana som bara den. Sen blev det ju lunch och fika med. Sen lite mera lek.. strax efter ett åkte vi hem.

Vincent och farmor titta på traktorn medans jag gick ut och ringde några samtal.

Fick prata med områdes ansvarige med om problemen vi har här och så. Det var skönt att få ta upp allt med honom på en gång så var det ur världen.

Sen skulle ju farmor åka och vincent blev tokig för han inte fick följa med och hämta farfar detta sluta med att vincent sov hos farmor och farfar i natt.

Rikard och jag åkte till norrköping och hämta ljuddämpare till svärmors bil som vi ska laga i morgon.

Resten av kvällen blev lugn jag somna i soffan till en av mina favorit filmer då är man skapligt trött.. men hade ju varit vaken sen 04:20 med.










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0