21 juni

idag läste jag ut en riktigt skrämmande bok. fick låna den av grannen är en verklighets baserad bok som heter i det tysta och handlar om en tjej som vid 12 års ålder blir våldtagen flera gånger av sin fem år äldre bror och föder hans barn. man får följa hennes kamp i livet.
 
kunde inte lägga i från mig boken grät flera gånger när jag läste den.
 
 
 
annars har det varit en lugn dag haft så ont i mitt bäcken så har legat i soffan hela dagen för det gör så himla ont näör jag rör mig så man passar på att vila när plutten är på dagis.
 
 
till middag åt vi panerad fisk och färskpotatis och sen till det hade vi hollandaisesås.
 
 
till maten såg vi filmen nobels testamente och den var riktigt bra den rekomenderar jag
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0