23 juni

åkte till berg slussar det var ju marknad där haha tio knallar max suck så jävla dåligt det var där...
 

sen blev man på dåligt humör där med stötte på en person jag inte gillar för mycket varför kan jag inte gå in på pga tystadsplikt men fy tappa lusten där totalt...
 
så vi gick upp till slusstrappan så fick vincent titta på båtarna som slussades det gillade han.
 
 
sen åkte vi igen och skulle kolla om det fanns några andra roliga ställen med det fanns ju inte
 
vincent var helt slut av värmen så han ville bara hem och sova så vi köpte med oss mat från kebab baren sen åkte vi hem
 
resten av dagen var helt lugn
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0