24 juni

en lugn och skön söndag.
 
vi har städat lite och tvättat en del..
 
sen på kvällen fick man kasta ut några jävla tonåringar som satt i trappen upp vid vinden och rökte så det stank i hela trapphuset och de kunde inte äns erkänna att de rökte trots att det var fimpar runt om dem över allt..
 
sen ringde jag jouren och förklara och då fick jag till svar att vattenläckor är viktigare än brandrisken
 
suck så nu blir det att härja på områdes ansvarige när han kommer tillbaka från sin semester.. hyresgästernas liv är fan viktigare än att en toa läcker vatten...
 
 
 
 
 









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0