26 juni

först till dagis med lille plutt...
 
sen till tandläkaren för att göra sprut träning och se om det går att bedöva mig.. och det gick bra faktiskt stolt över mig själv...
 
sen efter det hade jag tid hos min bm och allt så så bra ut med bebis.. nu är h*n fixerad i alla fall så nästa vecka görs första svepningen hoppas lillen vill titta ut tidigare
 
 
efter det tog jag mig in till stan och tog en lunch med en en vän riktigt kul och mycket skratt
 
sen var det dags att åka hem och hämta vincent på dagis ich vänta på att pappa skulle komma hem
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0