26e maj

Min 26 års dag.. många grattis har man fått på facebook och på sms gulliga alla är i min omgivning.

Folk har ju undrat vad jag önskar mig och så men jag önskar mig inget slutade fira samma år som pappa dog.. kan inte fira utan honom i min närhet. Det blir inte det samma utan honom,.. fick hålla tillbaka en hel del tårar av saknad.. men hade en bra dag i alla fall familjen kom och rikards familj kom med och fira mig.. fick en blomma av min bror A och sen av mamma en snygg teburk och presentkort till teboden på 100:- och av rikards föräldrar fick jag ny handsfree till min mobil då vincent troligtvis har kastat min… sen fick jag ett nytt etui till mina kort av rikard som är vattentålig och tål att bli överkörd med.. och av min svåger fick jag 300:- att handla vad jag vill för.

Av daniel fick jag angry birds godis hihi

Middagen blev grillat gott gott.. på kvällen kolla vi på finalen i eurovision där sverige vann hela rasket härligt grattis till sverige.

 

 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0