27e maj

Morsdag idag.. först var vi hos mamma med en blomma och fika lite. Sen åkte vi till värna med en blomma och åt mat där och fika innan det var dags att åka hem med en trött vincent..

Haft en lugn och skön dag och rikard och jag har mekat bil med hehe som alltid :D

 

tog en glass innan vi åkte till min mamma

 

rikards glass. inte god för fem öre besk och vidrig som att äta apelsinskal

 

vincent´s glass mycket omtyckt

 

min glass mmmm namnamnamnam

 

sen prova vi även enwrap när vi åkte till landet helt okej med sweet chili såsen var för stark

 

sen hade ju farmor och farfar köpt en pool till vincent med som han bada i när vi var där

 

tog kort på solnedgången när vi åkte hem med



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0