28e maj

Lämna vincent på dagis som vanligt kl 8. Sen gjorde jag mig klar och skulle till tandis men de ringde och lämna återbud då min tandläkare var sjuk. Så jag åkte in till stan istället och gick omkring där ett tag och vid halv ett kom hanna och hennes söta flicka in och vi tog en fika på gränden och snacka gamla minnen var ju sex månader sen vi sågs sist.. blir svårt att hitta tid när man haft en himla massa plugg..  sen hem och hämtade vincent på dagis för att sedan möta rikard och åka och veckohandla..

 

denna glass växte man upp med och äntligen finns den på maxi så slipper åka till danmark för att köpa

 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0