2e juni

Sov morgon hur skönt som helst. Sen var det frukost blev te, mini baguetter, nyponsoppa och en banan för mig..

Sen tog vi det lugnt. Hämta mamma på stan och åkte till maxi och hämta vincent sen umgicks vi med mamma handlade på maxi med och vincent fick använda sitt klubbkort så han fick en bulle eller som han säger när vi kommer till maxi ha vill ha sitt bullkort… han vet att visa man det kortet får man en bulle… sen åt vi lunch hos mamma och umgick med henne och min brorsdotter M.

Åkte hem vid tre och vincent var så trött.. resten av dagen var lugn och skön

 

vincent ska vara tuff nu s nuförtiden går han runt med ena handen i fickan




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0