31e maj

Först var man hos läkaren på kvinnohälsan och ja foglossningen har satt sig på min ischias nerv med jippi.. inget att göra åt det.. sen in till stan och tog en fika innan det var dags för kvinnohälsan igen för bm besök.. magen mätte 35 cm och hjärtslagen låg på 135 slag per minut.

Sen körde min kontaktperson hem mig och jag tog det lugnt sen var det dags att hämta vincent och sen kom rikard och då åt vi mat innan vi åkte till stan för det var dags för blodomloppet. Mötte mamma, brorsan och hans döttrar där.. jag och brorsan stannade på plats jag fick inte gå för min foglossning och min bror hade träningsförbud. Men mamma och rikard gick med T och ; och sen hade de vincent i vagnen han var duktig min kille.. de gick 5km på en timme och fem minuter det är kanon bra det tycker jag,. Sen satt vi och fikade och umgicks alla innan vi åkte..

Efter blodomloppet åkte vi ut med vincent till värna då han ska vara där till lördag… han var så trött när han kom dit min lilla kille…

Det var den dagen det.

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0