3e juni

Vincent och rikard var på malmen och kolla på flyguppvisningen jag var hemma hade så ont.. de var borta i tre timmar och hem kom två frusna pojkar så de fick ta ett bad sen fick de var choklad så de fick upp värmen igen.  Senare på eftermiddagen kom det en tjej hit och hämta en vagn som vi ville ge till någon som verkligen behövde den och det var dem då de hade en nyfödd men ingen vagn och inga pengar så de fick den av oss och var så glada och tacksamma. Att hjälpa andra i nöd värmer mitt hjärta att veta att man kan göra något för någon annan är en underbar känsla. På kvällen blev det lugnt åt mat och såg på tv..

 

 

 

titta här vad svåger tar kort på och skickar.. sugen man blir.. sötnos

eller denna är ju bara för underbar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0