7e juni

 

Skolavslutning då. Hela morgonen var kaos vincent och jag försov oss och blev massa stress. Sen tog jag fel buss från resecentrum och hamna på humlegatan och fick gå där ifrån till sporthallen och hade bara 20 minuter på mig och jag hann lustigt nog men fan vad ont jag hade i fogarn så aldrig mer säger jag bara fy fan vad ont jag hade..

Fick veta att jag fick mvg i teckenspråk så längtar nu tills betygen kommer hem så man ser det svart på vitt.

Fika lite i skolan tårta och så gott gott sen så slutade ju den bästa läraren någonsin karin hon skulle jobba med LSS istället tråkigt för det var den bästa på hela skolan.

Efter avslutningen så gick jag till stan och mötte upp christina och tog en lunch tillsammans på mc donalds faktiskt. Prata lite allmänt innan bernt hämta oss och körde hem mig för jag var tvungen att vara hemma till kl 12 i fall stångå rörservice skulle komma.

Vid två kom dem från stångå rörservice med vår toalett och ja det är ju en rolig historia bara det det börja med att jag felanmälde att vår toalett läckte vatten på morgonen den 5e juni. På kvällen runt nio samma dag fick jag ringa jouren då det pissa ut vatten på hela golvet och då visa det sig att tanken på toan var spräckt och det ända de kunde göra var att stänga av vattnet till toaletten och vi fick spola manuellt med en hink vatten jippi. Sen ringde vi dagen efter och de hitta ingen vvs i stan som hade öppet så hela nationaldagen gick vi utan toalett inte kul alls… sen idag då ringde jag stångåstaden igen och jaaa vi fick en nya toalett och det var bra det för det var ingen liten spricka i den gamla utan hela  vägen ner var den sprucken.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0