aj aj aj AJ SOM FAN

det är ungefär så jag skulle beskriva gårdagen..
 
börja kl 05:00 vakna och skulle på toa.. försöker ställa mig upp och benet nästan viker sig släpar mig till toan och sen tillbaka till sängen. gör så fruktansvärt ont i hela vänster benet.
 
benet lydde mig inte alls kunde inte röra det alls eller lyfta det så rikard vakna av att jag grät av smärta och börja massera höften på mig så att nerven som är i kläm hamnar rätt igen och efter 30 min lyckades han..
 
låg och gosa innan det var dags att gå upp hade fortfarande fruktansvärt ont men lämna vincent på  dagis kl 8 sen hem och vila ett tag.
 
10:20 hämta min kontaktperson mig och körde mig till barnmorskan för jag vägra åka buss med den smärtan jag hade.
 
hos BM såg allt bra ut verkar ha fixirat sig snart kunde bara rucka bebisen några millimeter nu så nästa vecka om den lille inte får för sig något annat.
 
hon kunde inte känna så mycket då jag hade ont så tog ett ul med och dubbel kolla så huvudet låg neråt och det gjorde det.
 
 ultraljudet där man ser huvudet
 
 
 
 
 
 
 bebisens hjärtslag låg på 144 slag per minut
 
 
 
sen bar det av hem rikard hämta mig på sin rast tack min älskling. väl hemma blev det lugnt gjorde inte så mycket vila höfterna sen sålde jag ett par byxor och två andra barnplagg det var vad jag gjorde igår.
 
middagen blev korv med bröd till rikard och jag tog korv och mos.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0