dagen

idag blir det lugnt.. lämnade vincent på dagis kl 8 som vanligt 
 
sen hem och skulle tvätta men gick ju ej tvättmedlet var ju slut får handla det sen. 
 
sen kom anticimex och låna nykel så de kunde ta bort fåglarna tillfälligt från vinden. 
 
sen har jag tagit det lugnt. ska hämta vincent tidigare idag redan halv två då vi ska ta bussen till mamma och busa lite... vincent älskar ju att leka hos mormor. sen kom rikard dit efter jobbet så ska vi handla och vincent stannar och leker hos mormor så slipper han allt folk på maxi för lär ju vara en del där idag.
 
resten av dagen blir nog lugn ska skriva i ett papper till försäkringskassan med och ändra inkomst på vår bostadsbidrag så det inte blir problem där..
 
ska ta en del bilder hos mamma jag lovar det
 
men lägger in några jag tog på vincent i morse så länge
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Hanna Karlsson

Vilken goding!

Svar: tack.... han är verkligen min ögonsten.. men busig som bara den med massa hyss för sig
Madeleine gudomlund

2012-06-20 @ 22:05:30
URL: http://hannafialotta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0