går dagen

vincent var på dagis,,,

jag var hemma och tog det lugnt men fick men en sjuk kille men nästan 39 i feber och kräktes slem.

så när rikard kom hem åt vi mat sen kl sju hade vi en tid på jourcentralen.

det tog ett blod prov i fingret för att få en snabb crp som låg under 8 så han har en virus infektion men ingen fara skulle snart bli bra igen.

sen hem och la vincent i sängen.. sen var det bara att ringa jouren på stångåstaden då det pissa vatten från toa´n och de kom och stängde av vattnet så nu har vi ingen toalett jippi för hela tanken är sprucken..

sen såg jag sista avsnittet av desperet husewifes så sorgligt och grät gjorde jag då det påminnde mig om när min pappa somnade in.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0