lite röj igår

tog det lugnt på förmiddagen  vincent lekte för fullt och rikard städa medans jag blogga snällt va :)

sen åkte vi iväg och mötte upp svåger och skulle täta hans ruta på bilen.

sen blev det en sväng till maxi och fixa mat till kvällen blir grillad fläsksnitzel, kroketter, kanatrellsås och majskolvar.

efter maxi blev det lite lunch på burger king.

sen åkte vi till slaka och köpte jordgubbar till kvällen sen åkte vi hem.


vincent somna när vi kom hem och rikard och jag tog det lugnt. sen när vincent sovit färdig tog vi oss alla upp på vinden usch hatar att gå upp där.. varför tar vi i ett annat inlägg någon gång..

men röjde bland en massa saker och sortera ut vad som ska säljas på loppis och sen gjorde vi i ordning en kartong med saker till bebisen så som leksaker och filtar och en massa annat.

sen gick jag ut i förrådet där nere och skulle kolla men gav upp tar det en annan dag istället.


när jag kom hem gick vi igenom alla saker från vinden och fota och lade upp på datan och nätet och sen var det dags för vincent att bada och han lycjkades övertala rikard att hoppa i badet med hihi

sen var det dags för middag och vincent hade redan ätit han är lite jobbig med maten nu vill bara ha macka och oboy på kvällen vilket inte är helt okej för mig så han tjatar om ris hela tiden ja då får han väl ris då.


sen somna han och vi vuxna åt lite mat. efter maten skulle jag ner i badet och tvätta håret fy fan ont gör det att ta sig i och ur ett bad men tur att rikard hjälper mig.

sen såg vi på tv och åt jordgubbar med socker och mjölk mmmmmmm


det var väl den dagen det... har tyvärr inga bilder tagna mer än på jordgubbarna men det är väl bättre än inget ska bli bättre på att ta kort nu




mm sorten var honoye och de är ju bland de syrlga gubbarna men helt underbara till att göra sylt och kräm på men perfekta till mjöl, glass eller milkshake namnam


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0