midsommar

åkte upp till min älskade pappa först innan vi åkte till värna och fira midsommar
 
 
 
 
 
midsommarafton är alltid hos svärisarna.. rikards morbror, kusin och morbrors fru var där och hans faster med..
 
grillade och åt gott.. vincent lekte och busa som bara den och badade i sin pool.
 
jag gjorde min sverige tårta till fikat och rikards faster gjorde en marängtårta men gjordgubbar
 
åkte hem strax efter 7 tror jag klockan var.. jag var helt slut och det var lille man med..
 
annars var det bara en lugn och harmonisk midsommar
 
 
hemma gjorde klyftpotatis
 
 
kött, sallad, dressing
 
 



vincent tittar kaniiner med farfar

 
dryck
 
 
mammas kille ska äta mat
 
 
 
släkten
 
 
rikards faster
 
 
vincent följer efter farfar hela tiden
 
 
matte saknar dig charlie
 
 
min fina kisse katt
 
 
vincent äter kolagrädde
 
 
mm goott gott
 
 
fasters tårta
 
 
min tårta
 
 
mmmm
 
 
tårt trion
 
 
svärfar och hans syster
 
 
rikards kusin och hennes mamma
 
 
hej hej
 
 
 


svärmor fick några bilder med


 
hehe min lille bonde
 
 



ohh mamma jag ser att du har mer
 
 
är du stark vincent?
 
 
 
ja det är jag mamma
 
 
så här höll han på en timme och lekte
 
 
 
han är så stolt
 
 
dags att ta in kanoinerna i ladugården
 
 
vincent vill hjälpa farbror
 
 
 
in med dig lille ninen
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0