omkastade planer

skulle varit hos tandläkaren igår men vid 07:30 ringer de och säger att hon är sjuk så ringde min kontaktperson och kolla om hon hade tid att träffa mig och det hade hon..

så satte mig på bussen till stan och sen mötte jag upp henne.

tog en fika på café gränden blev en chokladboll och en cola för mig.










prata om lite allt möjligt. och vid tolv tiden åkte jag hem.. mötte upp en kompis här hemma och fick en klänning jag ska prova här någon dag.

sen tog jag det lugnt innan det var dags att hämta vincent

sen vid fyra kom rikard hem och stress stress till besiktningen för att besikta svärmors bil och det gick bra några små fjantiga 2or så det är ingen fara.

sen åkte vi till mamma och lämnade vincent för han ville inte med och handla på maxi så han fick leka med mormor



rikard och jag åkte förstn till christina med lite saker som hon ville ha sen tilll maxi och handla..

sen tog vi en glass på burgerking riktigt god faktiskt mums..



vi tog en av varje och rekomenderar dem varmt..


sen till ryd och lämna ett par lampor till min ex svägerska innan vi åkte hem och åt mat.

middagen idag blev pannkakor


jo på maxi köpte vi den nya oboyen med jordgubbsmak så blir kul och se hur den smakar. förra året köpte vi den med daim och den var helt okej ingen wow grej men drick bar verkligen.. god som bara den i milkshake så får se om den med jordgubb vad den passar bäst till









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0