samma blogg och innehåll

http://mammagudomlund.blogg.se/olast

här är till er som inte vill hålla på med lösenord och sånt utan bara läsa..

kommer vara nästan samman inlägg och allt lite små skillnader dock.

inga bilder på familjen och sånna saker och heller ingan namn bara bokstav eller liknande när det handlar om vänner eller familje medlemmar.

finns vissa som får läsa  min blogg men inte se bilderna då de inte fattar att de är mina bilder..

så då gjorde jag det enkelt två lika bloggar med små skillnader mellan varann


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0